الاثنين، ٢٥ فبراير ٢٠٠٨

خمسه فرفشه

مش هطول عليكم ولا اتعبكم فى القراءة ولا اى حاجه لان ببساطه انا مش كاتبه موضوع
ولا ناويه اقول خطب وشعارات ولا بحب السياسيه . انا واعوذ بالله من كلمه انا انسانه
تعشق الضحك جداااااااااااا . وطبعا كلنا عارفين ان الضحك دلوقتى بقى عمله نادرة
فىهذا الزمن . ولاحظت ان كتير من اصحابى المدونين اصابهم الاكتئاب المفاجئ وبلا اسباب
تيجى تسالوا ولا تسالها مالك ؟؟ يقولوا مضايقين وقرفانين ونفسنا نضحك . طيب خير من
ايه ياجماعه ايه السبب؟ يقولوا مش عارفين ايه هو السبب اهو مخنوقين من عيشتنا وخلاص
ونفسنا نضحك .
بقينا بنتلكك وبندور على اى حاجه تضحكنا وتطلعنا من اللى احنا فيه . عشان كده فكرت
اعمل البوست ده واسميه خمسه فرفشه هى حاجه خفيفه تضحكنا والسلام اهو احسن من
مفيش .
وغالبا فى ناس هتدخل وتقول صور قديمه هع هع هع وناس هتقول دى نكت بااااااايخه
بس انا بالنسبه لى الحاجات دى كانت جديده واتمنى انها تعجبكم انا كل هدفى انكم تضحكوا
مش هدفى اعمل سبق صحفى ولا اجيب صور ونكت نادرة

اسيبكم بقى مع بعض الصور المضحكه واتمنى تعجبكم





بريزيدون صح الصح








نخله وناقصها البلح













ااااااااه يانوم يانوم الله الله .. ياصباح المكرونه
















حنان الام هههههههههههههه







اللى هيكلمنى هقطعوا انا بقولكم اهو




لا تعايرنى ياشارون ولا اعايرك ده الاصل المر طايلنى ياخويا وطايلك


هناك ٣٤ تعليقًا:

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

اولا احب احجز اول تعليق

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

الموضوع بالنسبه ليا فكرته جديده


بس الصراحه ثلاته ارباع الصور

شوفتها قبل كده كتييييير


بس الموضوع

زى مانا قولت فكرته جدا وشكرا على حل مشكله الاكتئاب

سلام منا لمصر ولصاحبه المدونه

جيلان يقول...

بسم الله
عسسسسسسسسسسسل ياريهام والله دايما بتحبى تسعدينا وتضحكينا بحبك اوى ياريهام وربنا وبتمنالك كل خير
موضوعك حلو وفكرته حلوة
ربنا يكرمك والله المستعان

ريهام يقول...

ماشى ياحسام هى بقت كده؟ وبعدين انا قولت ياجماعه الفكرة انكم تضحكوا مش انى جايبه صور جديده ومحدش شافها دى صور من عالنت وطبيعى ان فى حد يكون شافها قبل كده

وبعدين انت حاجز مده ولا مدتين؟ هههههه
شكرا عموما على التعليق

ريهام يقول...

تسلميلى ياكتائب القسام وعلى فكرة بقى انا بحبك اكتررررررررر

بنت الاسلام يقول...

ريهام موضوع جميل

وعجبتني صورة الست الطويلة قوي دي

ربنا يجازيكي خير

ونفضل نضحك علطوووووول

سارة بندارى يقول...

هههههههههههههههههههههه

أنا بقى بصراحة أول مرة اشوف الصور دى

تسلمى

بوست جميل بجد

جزيتى الجنة

غير معرف يقول...

الصور كلها جميلة يا ريهام

ميرسي


بس الفكرة حلوة و الله و انتي دمك خفيف يعني اي حاجة هتعمليها هتبسطنا


شكرا يا ريهام ربنا يخليكي

ريهام يقول...

سارة بندارى
بجد ياسارة انتى رفعتى معنوياتى اوى لما قولتى انك مشوفتيش الصور دى زى حالاتى وانها اول مرة تشوفيهم بجد حسيت ان اللى عملتوا جه بفايده وفى حد ضحك اهو

منحرمش منك ياقمرررررر ونورتى المدونه

ريهام يقول...

بنت الاسلام او بطوط القمر
الحمدلله ان الموضوع عجبك وشكرا ياجميل على انك اهتميتى ودخلتى

ريهام يقول...

فارس الرومانسيه او بوبو زى ما انا بحب اقولك :
مبسوطه جدا ان الفكرة عجبتك وحكايه ان دمى خفيف دى مشكوك فيها (ايقون مكسوف)

"النجم القادم" يقول...

السلام عليكم
ريرى ايه الشغل الجامد ده
بس بجد بوست جميل بس انتى عارفه ان الواحد مخنوق علشان موضوزع المحاكمات العسكرية فماليش نفس اضحك
بس بوست حلو ربنا يكرمك

غير معرف يقول...

حلوة قوي الصور يا ريري هانم
ومدونتك كمان ماشاء الله جميلة

تحياتي ليكي

مدحت محمد يقول...

هههههههههههههه
الصور جميلة ياريهام
وتهلك من الضحك والله فعلا انا مش عارف مكتئب جدا وحالتى النفسية فى الحضيض

روابط يقول...

الفكرة جنان ومن شخصية محبة للضحك فعلا ومش لاقى تعليق غير ...
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ريهام يقول...

اهلا بيك يانجم مرة تانيه فى مدونتى المتواضعه وعاده متتقطعش يارب

وكان نفسى تضحك معانا وتنبسط كده مش عموما تتعوض وان شاء الله المحاكمات العسكريه دى تنتهى على خير خليك متفائل شويه

ريهام يقول...

شكرا ياميرميد على ذيارتك لمدونتى المتواضعه وعلى فكرة مدونتك حلوة وعجبنى اوى موضوعك عن السفر

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

اضحك الله سنك

بارك الله فيكي

وعلطول ترسمي البسمة على شفاه المكتئبين

غير معرف يقول...

أضحك الله سنك يا ريهام
وجعل هذه الضحك الذي أدخلتيه علي القراء من الأعمال التي تأخذي عليها حسنات وما شاء الله فكرة جملية ربنا يبارك فيكي

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

عاوزيييييييييييييييييييييييين



بووووووووووووووووووست

جديييييييييييييييييييييييييييييييد

ريهام يقول...

ازيك يا حازم وشكرا على انك وافقت على الدعوة وجيت للمدونه ويلا بقى شد حيلك عاوزة اقرا لك حاجه جديده على مدونتك

ريهام يقول...

الجمعاوى الاصيل اشكرك على ذيارتك لمدونتى المتواضع واتمنى ان الذيارة تتكرر دايما ومش تنسانا ويارب يكون الفكرة عجبتك رغم عدم اهميتها بس انا هدفى كان انى ارسم بسمه على وجوة اخواتى المدونين وغيرهم طبعا

ريهام يقول...

حقوق مسلم
شكرا على التعليق فى مدونتى رغم انى عارفه رايك الصريح فيها ب الاختلاف فى الراى لايفسد للود قضيه واتمنى متكونش اخر ذيارة لان يهمنى مشاركتك بصورة دائمه

ريهام يقول...

حسام يحيى اخويا وصديقى العزيز
حاضر من عنيا ان شاء الله يكون فى بوست جديد ويكون اقوى من المواضيع اللى قبل كده ويعجبك

simple girl.. ..simple dream يقول...

شكرا على حبة الضحك دول
فعلا كنت محتاجالهم

almasry يقول...

ازيك
انا اول مره آجى لكن للاسف مش لقيت شاى ولا حاجه ساقعه ولا اى حاجه .. انا حاسس انك دمياطيه
المهم انتى بتقولى الضحك عمله نادره انا مش شايف كده خالص هى عمله زى اى عمله لو عاوزاها هتجبيها متوافره فى السوق لكن عاوزه مقابل والمقابل بتاعها ان الناس تحبك وانا الحمد لله عندى مخزون استراتيجى منها لو عاوزه ابقى زورينى....اتمنى ربنا يوفقك وتكون سعيده من قلبك مش تضحكى وبس

تحيــــــــاتى
المصــــــــــــــــرى

Abd-Alrahman يقول...

يسرني ان اقولك علي حاجة يا ريهام
انتي قديمة
عليا الطلاق انتي قديمة مووووت
اية دة يا بنتي
وعمالة تقولي سبق صحفي ومش عارف اية
وفي الاخر شوية صور حافظينهم
بس تعرفي ان في حاجة ...

مع اني هحط لك ايقون مقروف


بس في حاجة الصور دي بدام منك تبقي جديدة وتضحك

يلا اي حاجة برضة علشان مشاعرها متتعبش

الاطفال احباب الله
ايقون بيبص بجنب عنيه

هههههههههه

شكرا يا قمر علي البوست الجميل
علي فكرة عندي بوست مكسر الدنيا الحقي خدي اول رد

"النجم القادم" يقول...

ايه فينك انتى نسيتينا ولا رجعتى تخافى تانى ههههههههه
تعالى يلا ليك تاج عندى تعالى خديه

ريهام يقول...

ازيك يامصرى وصدقنى لو اعرف انك هتشرفنى بالذيارة مكنتش هجيب شاى وبس لاء دنا كنت فرشت لك الارض موكيت كمان (ايقون بيغمز) وعموما الرد بتاعك عجبنى جدا وانا معاك فيه وبجد بجد نورتنى بس ياريت تكرر الذيارة وهعزمك على بطه بلاش فراخ عشان الانفلونزا يلا ياعم ان شالله ماعنى حوشت

ريهام يقول...

ماشى ياعبدالرحمن دايما كده كلامك زى الدبش ... سامحو يارب ( ايقون بيشاور بصوباعو وبيقول لاء)
وبعدين انا مقولتش انى عامله حاجه جديده ابقوا اقروا الكلام صح مليتو البلد تعليم مجانى صحيح

وجيالك على المدونه اما نشوف عامل ايه حضرتك فيها ونورتنى ياعبده

ريهام يقول...

يا اهلا يانجم اهلا بريحت الحبايب معلش انا انقطعت فجاة عن النت اليومين دول وربنا يستر بقى هعدى اهو اخد البوست بس نزلى الباسكت اصل السلالم بتتعبنى

محمد مارو يقول...

و الله من كتر الهم و اللى بيحصل لنا
و للفلسطنين و العراقيين الواحد نسى الضحك

ريهام يقول...

معاك حق يامارو بس لاتياس ان مع العسر يسرا

ايمن اكس بى يقول...

اضحك الله سنك