الجمعة، ١٥ فبراير ٢٠٠٨

عيد الحب ؟؟؟؟؟؟؟؟


امبارح كان عيد الحب كل سنه وانتم طيبين معلش هى جت متاخرة شويه بس على ما حسيت بقى

ان فى حاجه اسمها عيد الحب تقريبا فقدت الاحساس بحاجه اسمها حب ومعلش على التشائم اللى

انا فيه ده بس لقيت كل المدونين فرحانين ومظاططين وحاسين فعلا ان فى حاجه اسمها عيد الحب

وبيهنوا بعض بيه .

سمعت الكلمه دى امبارح ( هابى فلانتين) واعزرونى كنت برد اقول وانتوا بالصحه والسلامه او وانتم

طيبين بس حسيت ان الكلمه دى مش ليا بصراحه كنت مستنياها من حد تانى ومش هوضح اكتر من

كده اصلى وش كسوف هههههه .

المهم عيد الحب السنه دى شكلوا فاتنى واتمنى ان عيد الحب اللى جاى ميفوتنيش واحس بيه بجد

ومن قلبى واكتب بوست عنه السنه الجايه وافرحكم معايا قولو امين .

بس ده ميمنعش انى كتبت عن عيد الحب النهرده بعد ما عدى بيوم اهو حاجه تفرح العيال وابو العيال

ومش عاوزة اطول اكتر من كده احسن اخبط فى السقف وهابى فلانتين يا كل البشررررررر

هناك ١٨ تعليقًا:

بنت الاسلام يقول...

ريهام

كل سنة وانتي طيبة ياست الكل

مش متاخر ولاحاجة

ربنا يجعل ايامك كلها حب في حب في حب في حب علي حب وزائد حب ناقص لا والف لا

الحب اكيد جاي ممكن بكرة بعده كفاية انك تحسي بيه مع الجميع لازم يتردلك حب اكيد

كل سنة وانتي سكرة وشمعة منورة

و

هابي فلانتين

غير معرف يقول...

بسم الله
الصراحه ياريهام انا لا اؤمن بحاجه اسمها عيد الحب بس يارب ايامنا كلها تبقه حب فى حب يارب وكل سنه وانتى طيبه ومعلش مش هقلك عيد حب سعيد
بس هقلك كل عام وانتى فى حب وسعادة وايم زى الورد يارب بحبــــــــــــــــــك جداااااااااااااااااااااا يابت ياريهام

Abd-Alrahman يقول...

كل سنة وانتي طيبة ولا متاخر ولا حاجة
مدونتك في غاية الجمال والروعة
اتمني لك مزيد من التالق والجمال

عبدالرحمن

(احمد سكر ) يقول...

نفس الشعور تقريبا سيدتى
احسست باليت فى هذا اليوم
كنت انظر لتليفونى وانا استحثه
على ان يرن بجرس
او حتتى بنغمة رساله
ولكن ابى تليفونى ان يريح قلبى
ومضى اليوم
دون ان اسمع صوتها

عذرا ريهام
كلامك فكرنى باليوم دا
امممممم
كنت حزين فيه اوى
ربنا يفرح ايامك
ويجعلها كلها حب يارب
مش لازم يكون يوم عيد الحب
يلا بئه طولت عليكى

تقبلى مرورى
احمد سكر

CheToS يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا ستى وهابى فلانتينو
وعلى فكره عيد ميلادى يوم الفلانتينو
لموا من بعضكم وحاتولى ييجى 5 تورتات ودستين شيكولاته
ربنا يجعل أيامنا كلها سعاده فى سعاده

روابط يقول...

الصديقة العزيزة ريهـام .. بداية شكرا على التعليق اللانمطى فى مدونتى والبعيد عن الأكلشيهات المعتادة .. وبالنسبة لموضوع عيد الحب أعتقد أنه بيرتبط بكل منا على حده , انا شخصيا غير مرتبط حاليا لذا تابعت عيد الحب على الحياد عن طريق أصدقائى وأعتقد أنك ايضأ مثلى .. صح ؟
سعيد بزيارتك لى يا ريهام واتمنى تكرارها وكل عيد حب وأنتى على حب

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

كل سنه وانتى طيبه


مع انى باعتقد ان عيد الحب ده بدعه

بس كل سنه وانتى طيبه على اى حال

ريهام يقول...

شكرا ليك انت يا حازم على ذياراتك لمدونتى المتواضعه واللى متجيش حاجه خالص جمب مدونتك الهايله اللى شوفتها وبجد ربنا يوفقك وتعاليقاتك برضوا لا نمطيه تحياتى ليك وشكرا مرة تانيه انك شرفتنى بذيارتك دى للمدونه

ريهام يقول...

معاك حق يا حسام هو فعلا بدعه بس بدعه حلوة بصراحه ياسيدى كفايه انها عن الحب مش احسن ما كانت تبقى بدعه عن الكره؟ نعتبرها دعوة للحب ونتحفل بيها وخلاص لعله خير
وشكرا لكل اللى علق على الموضوع بتاعى رغم انها كانت فضفضه مش اكتر

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

معاكى حق

بس بدعه برده

ههههههههههههه

Ma7moud So3ody يقول...

مش شرط تحتفلي بيوم الحب
المهم تحتفلي بقلبك..وهو بيحب
وان شاء الله الاحتفال يكون عن قريب
تحياتي كتير....سعودي

غير معرف يقول...

بع التحيه والسلام انا عاوز اهدي احلي سلام علي اجمل مندونه لصحبتها ريهام انا فيرس اكيد مش هتعرفيني لاني لسه جديد في اللون ده انا عامل مدونه جديده انا لسه مش ظبطهاوعاوز استفيد بخبرتك في توضيح رايك فيها
مع تحيات virus

ريهام يقول...

شكرا يا محمود انت وفيرس على اهتمامكم بمدونتى العبقريه هههههه طبعا بهزر لانها مش عبقريه ولا حاجه اقصد مدونتى المتواضعه ويارب تستمر الذيارات دى ومتتقطعش وطبعا محدش يدخل المدونه بايدوا فاضيه يعنى اتنين كيلو سفندى من ابو قشر ميضرش .
وجيالك يا فيرس اما نشوف اللون الجديد اللى انت داخل عليه ده شكلوا ايه واكيد وانا مغمضه كده هتطلع مدونتك جامده

غير معرف يقول...

السلام عليكم

الموضوع فات ولكن هيجي تاني يوم الحب بيكرر في السنه مره وحده عند اغلبية الناس
ولكن عند الناس الي بنهم حب حقيقي
بيكرر كل يوم
كل ساعه عيد حب جيد
مش لازما يكون في هديه او جواب

بس لازم يكون في كلمة بحبك
وفي واحد قديم قال قبل كده

كلما باعدتنا الايام وفرقتنا السنين
ستظل قلوبنا تنبض بالحنين

من فيرس

ريهام يقول...

ياعينى ياعينى وربنا ختامها مسك زى مابيقولوا شكرا يافيرس على الجمله الاخيرة دى عجبتنى اوى والمدونه بتاعتك جامدة اوى اوى اوى وياريت اللى يدخل عندى يشوفها ودا العنوان
http://virus0net.blogspot.com/
ومتخافوش من الاسم اينعم هو ميطمنش بس ادخلو وعلى ضمانتى وهتضحكوا من قلبكم...
وكانت معكم ريهام من امام احدى شاشات الكمبيوتر .. منقوله عن شمس الزناتى اللى وحشنا اووووووى

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

انا دخلت عندك

بس ما لاقيتش بوست جديد

هوا فييييييييييييين

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياريهام الحب كل حاجه فى الحياه من غيره ممكن يعيش الانسان بس بيعيش من غير روح من غير احساس انا بعتبر نفسى بعيش اجمل قصه حب فى الوجود ياجماعه استمتعوا بماراسة فعل الحب بجد الحب كل حاجه

غير معرف يقول...

بجد ميرسى عل كل كلمة كتبتيها وبجد وضعتى قلمك وقولتى وكتيبتى وانا بقولك ميرسى جدا يا استاذة الحب وعاشقة الحياة بجد كلمات ولا اورع ولا احسن من كدة كنت سعيد جدا بمرورى فى مدونتك بجد اسطورة لا تنتهى بحيكى عل مجهودك الجبار دا وهو دا وراء سر نجاحك يا ريهام بشكرك جدا وميرسى اوى تقبلى منى انا اكون صديقى ليكى وادعوكى انى اكون صديق ليكى
www.bahbak200.com