الاثنين، ٢٨ يناير ٢٠٠٨

دعوة للتفائل (علاج سريع)

كل الجروح ليها دواء ياطير يا حالم فى الهوا ... كل الجروح ليها دواء ياطير ياحالم فى الهوا
اطوى الجناح على اللى الجراح اطوى الجناح على اللى راح واضحك ؛ ويلا نطير سووووى
انا مش هبيع الصدق بالاكاذيب ولا قولش للحم الوديع ياديب ولا قولش للديب يا اعز حبيب
الصدق مهما عز فى الازمه مش ههتز, الصدق مهما عز فى الازمه مش ههتز
ساعات يكون كتم الانين اصدق وانا مهما اقع راح اقوم ودى مساله مبدا
كل الجروح ليها دواء ياطير ياحالم فى الهوا... كل الجروح ليها دواء ياطير ياحالم فى الهوا
اطوى الجناح على الجراح اطوى الجناح على الجراح واضحك ويلا نطير سوووى
بيكدبوا الصدق اما الكدب يتصدق... يالليل يالليل تطول بكرة تلقى ؟ الفجر بيشقشق
بيكدبوا الصدق اما الكدب يتصدق ...يالليل يالليل تطول بكرة تلقى الفجر بيشقشق
انا فى انتظار الصباح خلاص داويت الجراح وخلاص نسيت اللى راح ومن جديد هبدا
ودى مساله مبدا

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

وليه يكون فى جرح اصل ليه منعش فى حب وبس.انا عرفه انكو هتقولو هى مش عيش فى الدنيا دى.او جيبا التفائل ده منين بس انا شيفه ان الجرح بيكون السبب فيه اللى اتجرح مش اللى جرح.لانه دى كل حاجه للشخص اللى ميستهلش او يكون اختار خلط من البدايه او يكون بيضور على امان مع اى حد وخلص او يكون خارج من جرح قديم فدخل فى جرح جديد.ممكن اسال سؤال لو كل شخص خد بالوا من كل ده قبل ما يدخل تجرب جديد هيبقا فى حاجه اسماها الجرح