الخميس، ٦ مارس ٢٠٠٨

صور تتحدث عن نفسها

Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics
Orkut Scrapbook Comment Graphics

هناك ١٥ تعليقًا:

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

فغلا الصور بتتحدث عن نفسها

وانا التعليق الاول اهوا

اى خدمه

واحده بواحده

جيلان يقول...

بسم الله
السلام عليكم ياريرى
ايه يابت الجمال دة طلعتى رومانسيه وانا مش عارفه
ماشى يباشا صور حلوة وجميله
يارب مش نرجع تانى لريحه البصل ونفضل كدة رومانسين
ويوعدك بقه بعريس هههههههه
تحياتى ياعسل
كفايه بقه رغى
والله المستعان

mohammed alsha3r يقول...

جميله فعلا

روابط يقول...

صورك يا ريهام تعكس صورة طفلة شقية تمرح بداخلك وهذا شئ لا يعيب صاحبه على الأطلاق , تحياتى

محمد مارو يقول...

الله صور رائعه فعلا


و بتبعت فى النفس الامل و الراحه

جزاكى الله خير

مدحت محمد يقول...

ياسيدى ياسيدى على الرومانسية

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

مفيش تدوينه جديده بقه

غير معرف يقول...

رااااااااااااااااائعه

ريهام يقول...

شكرا ياحسام على الرد بتاعك وعلى الهديه وعموما فى بوست جديد ويارب يعجبك بس هو مش بعيد عن مواضيعى السابقه يعنى هيكون مقارب ليهم

ريهام يقول...

بقى كده ياجيلان عاوزة تخلصى منى وبتدعى عليا بعريس؟ زحلالالالالالالانه منك يارب يوعدك انتى بعريس يريحنى من غلاستك

ريهام يقول...

الف شكر ياشاعر الشعراء على الذيارة المفاجئه دى يدوم يارب

ريهام يقول...

شكرا ياحازم على الكلام الحلو ده وفعلا ده التشبيه الصح ليا انا فعلا حاسه انى طفله وبينى وبينك شقيه بس عامله هاديه وغلبانه ههههه
تحياتى ليك

ريهام يقول...

كويس يامارو ان فى حاجه عجبتك غير السنان اللى مجنناك ( فاهمنى طبعا )

ريهام يقول...

يامدحت انا طول عمرى رومانسيه غيرشى الزمن بس ( قال يعنى البت بتفحت القنال كل يوم قال زمن قال)

ريهام يقول...

شكرا يا عبدالرحمن فارس على ذيارتك للمدونه بس كان نفسى تزورنى وانا عامله موضوع يستاهل عموما انا عندى امل انك تدخل مرة تانيه