الخميس، ٤ أكتوبر ٢٠٠٧

اول موضوع هكتبه فى حياتى

مش عارفه ابدء منين ومفيش حد معندهوش مشاكل من كل نوع ياترى نبدء بانهى نوع ومين اهم نبدء بيه؟
ياترى اى حد عنده مشكله بيلاقى اللى يسمعه ويحل له مشاكله دى؟ ولا كل واحد شايل همومه لوحده؟ متهيالى ان صوت الجماعه احسن من صوت الفرد يعنى لما نطرح مشكله ونحاول نسمع وجهات نظر بعض فيها افضل بكتير من اننا نسمع راى واحد بس . عشان كده احب اخد راى اللى هيدخل ويقرا الموضوع ده فى سؤال محيرنى وهو ... ليه دايما قصص الحب بتنتهى بالفشل ايه الاسباب وياريت اى حد عنده تجربه حب فاشله بس صادقه يكتب اسباب الفشل وتجربته وايه اللى طلع بيه من التجربه دى . هل ندمت ولا اتصدمت ولا اتعقدت ولا طلعت بنتيجه ايجابيه ؟ وان شاء الله نتكلم بعد كده عن التجارب الناجحه عشان نشوف وجهت النظر وعكسها ونقارن بين الاتنين وانهى فيهم اللى سايده اكتر فى الدنيا.

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

أنا اسمي ريهام انا جربت الحب عالنت وكان اسم اللي بحبه اسلام اتعرفنا على بعض وقال لي انا بحبك وساعتها ماعرفتش أرد أقول له إيه المهم مرت فترة وقولتي له أنابحبك وأنا مش عارفه قولت كده ليه أصلا وبعدين شوفنا بعض وخدنا وقت وبعدين اكتشفت أنه ندل وكل مرة بيحب واحدة غنية عشان ياخد اللي عاوزه الا انا ماخدش مني حاجة واتعقدت

غير معرف يقول...

أنا اسمي ريهام انا جربت الحب عالنت وكان اسم اللي بحبه اسلام اتعرفنا على بعض وقال لي انا بحبك وساعتها ماعرفتش أرد أقول له إيه المهم مرت فترة وقولتي له أنابحبك وأنا مش عارفه قولت كده ليه أصلا وبعدين شوفنا بعض وخدنا وقت وبعدين اكتشفت أنه ندل وكل مرة بيحب واحدة غنية عشان ياخد اللي عاوزه الا انا ماخدش مني حاجة واتعقدت