الثلاثاء، ١٢ أغسطس ٢٠٠٨

عودة جديدة


اول مرة ارجع اكتب وارجع للمدونه اللى عملتها من حوالى سنه ومعرفش ليه بالذات قررت اكتب النهارده تانى يمكن لان المدونه وحشتنى اوى او يمكن لان جوايا كلام كتير مش هقدر اطلعوا الا هنا على مدونتى اللى اكتشفت انها غاليه اوى عندى ويمكن بسبب تشجيع المدونين ليا وطلبهم المستمر انى ارجع واكتب تانى مع انى مكنتش مقتنعه ان ليا فى الكتابه والتدوين اصلا بس كل واحد وله اسلوبه ومش لازم كل المدونين يكونوا نسخه من بعض ( لولا اختلاف الازواق لبارت السلعه) احنا مش سلع طبعا بس دا تشبيه مش اكتر يعنى انا اقتنعت ان مش لازم كل المدونين يكونوا اساتذة فى الكتابه المهم اننا نطلع اللى جوانا بأى طريقه وبأى اسلوب واكيد هنلاقى حد يسمع ويقدر ويحس بالكلام ده ويمكن حد يشوف ان المدونه وصاحبتها ملهومش معنى ولا لازمه بس انا مش مطلوب منى ارضى كل الناس انا بطلع شئ جوايا وبس يمكن لنفسى وجايز ناس تانيه تلاقى تشابه بين اللى جوايا وبين اللى جواهم ومش قادرين يطلعوا عشان كده هرجع اكتب قريب فى المدونه ان شاء الله

هناك ٧ تعليقات:

غير معرف يقول...

فى الحقيقة كنت أود طرح الكثير من الأشياء عليكى ، لا أقصد بالطرح أننى سأناقش شيئاً هاماً ولكن كنت أريد من يسمعنى فوجدتتلك المدونة وكأنها تصادف كثيراً من الأشياء فى نفسى من حزن وكآبة فقلت بلا شك أننى وجدت بغيتى فى من سيسمع منى ولكن وجدت ان بكى انقطاع عن الكتابة فقد فى نفسى اذا كان من يسمع ربما يكون فى يوم من الايام لا يجيد الاستماع او أرهق من السماع فآثرت الصمت داخل نفسى وقلت حمداً على سلامتك
ولكن نتمنى لكى التواجد دائما
amee_love82560@yahoo.com

غير معرف يقول...

amer_love82560@yahoo.com

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

الف مبروك ياطنط ريهام

وعوده موفقه

ويارب يوفقك فى .....

ومستنين بوستاتك

بنت القسام يقول...

ياااااااااااااااااه
ياريهام
وحشتينى اووووووى بجد
واد ايه فرحانه انك هتكتبي من تاني
نورتي البلوج من تاااااااانى
عاوزة اقولك ان التدوين من غيرك مش تدوين خاااالص
بالنسبه ليا طبعا
هههههههههه علشان محدش يزعل
بحبك اوى وبجد هستنى بوستاتك الى جايه
جيلاان

روابط يقول...

حمدالله عالسلامة يا جميل, منورة مدونتك
على فكرة انا كنت بدخل مدونتك كتير بس طبعا مكنتش بلاقى جديد
من احلى الحاجات فى فكرة المدونات يا ريهام انه مش شرط انه يكون ليكى فى الكتابة, عبرى بآى كلام يجى على بالك, فضفضى
فى انتظارك.. حازم

بهاء الدين محمد يقول...

الحقيقة مدونة هايلة
انا عندى مشكلة كبيرة اوى فى الحب ياريت تراسلينى على الايميل المسنجر دة
bebo_randyorten@yahoo.com
بجد انا عندى 16 سنة ومعتبرك اختى الكبيرة
ياريت تضيفينى

شركات تنظيف بالجنوب يقول...

شركة مجموعة زهور العاصمة في مدين ةالخرج في المملكة العربية السعودية تقدم أفضل الخدمات المنزلية عن طريق أفضل الأيادي العالمة والماهرة والمدربة على اعلى مستوى للقيام بكافة الخدمات المنزلية من عزل اسطح وعزل خزانات وعزل فوم وتسليك مجاري عليك بالتواصل وسوف نصلك في أسرع وقت واليكم بعض خدماتنا شركة نقل عفش بالخرج
شركة تنظيف بيارات بالخرج

شركة تسليك مجاري بالخرج
شركة عزل أسطح بالخرج
شركة صيانة كهرباء بالخرج

شركة كشف تسربات المياه بالخرج
شركة رش مبيدات بالخرج
شركة عزل خزانات بالخرج